Institutul Clinic Fundeni - București

Comerț și servicii în România

Institutul Clinic Fundeni - București

Publicat pe: - Vizualizări: 7.181 - Partajează
Versiune imprimabilă - Versiune PDF
Comentarii: 26 - execută click aici pentru a vizualiza sau adăuga un comentariu
Voturi: 678 - Scor: 3.7

Spitalul General Institutul Clinic Fundeni București

Institutul Clinic Fundeni din București este unul dintre cele mai importante spitale din România, având o capacitate mare de a oferi servicii medicale pacienților. În ciuda renumelui său, există multe păreri contradictorii legate de calitatea serviciilor sale, în special în ceea ce privește accesibilitatea și dotările.

Accesibilitatea Spitalului

Un aspect esențial pentru pacienți, în special pentru cei cu dizabilități, este intrarea accesibilă pentru persoanele în scaun cu rotile. Deși spitalul dispune de facilități pentru a asigura un acces mai ușor, mulți pacienți au semnalat că drumul către consultații poate fi uneori anevoios. De exemplu, comentariile sugerează că lipsa unor trasee bine definite sau a personalului care să ghideze pacienții poate face experiența mai dificilă.

Facilități și Dotări

Referitor la dotările spitalului, pacienții apreciază echipamentele medicale moderne, însă există și nemulțumiri legate de starea unor toalete, care nu sunt întotdeauna curate sau echipate corespunzător. Pacienții atrag atenția asupra lipsei de săpun și hârtie igienică, ceea ce contribuie la o experiență neplăcută, mai ales în condiții de spitalizare.

Parcare Accesibilă pentru Persoane în Scaun cu Rotile

Un alt aspect important este parcarea accesibilă pentru persoanele în scaun cu rotile. Deși spitalul are parcări destinate acestor pacienți, comentariile indică faptul că gestionarea locurilor de parcare nu este întotdeauna eficientă, iar personalul de pază poate crea uneori inconveniente suplimentare.

Experiențe Ale Pacienților

Recenziile pacienților variază de la cele foarte pozitive, care laudă profesionalismul medicilor, până la cele negative, care subliniază lipsa de empatie și atitudinea inadecvată a personalului. Unii pacienți își exprimă dezamăgirea față de întârzieri extrem de lungi în cadrul procesului de programare, fie online, fie telefonic. Aceasta generează frustrări, în special în cazurile urgente.

Concluzie

Institutul Clinic Fundeni din București rămâne o instituție medicală de referință, dar se confruntă cu provocări semnificative în ceea ce privește accesibilitatea, dotările și atitudinea personalului. Este esențial ca autoritățile să ia măsuri pentru a imbunătăți aceste aspecte, astfel încât pacienții să beneficieze de îngrijire medicală de calitate și să aibă o experiență pozitivă în cadrul spitalului.

Suntem stabiliți la

Telefonul al respectivului Spital general este +40212750500

Și dacă dorești să trimiți un WhatsApp, poți face acest lucru la +40212750500

Deschidem la următorul program:

Zi Orar
Luni
Marți
Miercuri
Joi
Vineri
Sâmbătă
Duminică

Site-ul web este

Dacă solicitați să schimbați orice informații pe care îl considerați că nu este exact despre acest portal, vă îndemnăm să trimiteți un mesaj astfel încât să îl remediem cât mai curând posibil|la cea mai mare viteză|rapid}. Cu anticipație vă mulțumesc pentru cooperare.

Imagini

Comentarii:

Afișare de la 1 până la 20 din 26 comentariu(i) primit(e).

Florin Voinea (30.07.2025, 09:40):
Comportamentul personalului este unul neprofesionist și negativ asupra pacienților. Nu știu să se comporte și să ofere un nivel înalt de îngrijire și o atitudine respectuoasă. Vorbes despre pacienți într-un mod nepotrivit, nu-i ajută dacă sunt chemați, îi tratează cu o atitudine foarte proastă. Acest spital nu merită o recenzie bună fiindcă nu tratează un pacient așa cum este normal. Experiența mea în acest spital a fost una înfricoșătoare!
Bogdan Florescu (25.07.2025, 18:06):
În cadrul medical, mai degrabă ești certat decât ajutat cu informații, stai ca un prost și aștepți 4 ore în sala de așteptare doar ca să te întorci de unde ai venit.
Camelia Mihai (19.07.2025, 16:46):
Soțul meu, Andreka, a fost internat la secția de neurologie sub îngrijirea doctorului Lupescu.
Personalul este bine pregătit și empatic cu pacienții.
Domnul doctor este cu adevărat un medic remarcabil, calm, focalizat, atent la toate detaliile, și un luptător desăvârșit pentru a identifica diagnosticul corect și tratamentul potrivit.
Îi sunt recunoscător pentru că, datorită lui, m-am recuperat în proporție de 90%, și voi continua tratamentul acasă timp de 3 luni.
Recomand din toată inima acest medic!
Constantin Zahiu (15.07.2025, 17:36):
Dumnezeule feriți-ne de un astfel de spital. Vrei să ai o experiență de coșmar și nu doar atât... vii aici!
Nu am cuvinte bune de spus. Sper doar ca pacienții și familiile lor să devină tot mai vocali. Este o mare batjocură.
Ileana Toma (10.07.2025, 16:04):
Sunt foarte bine organizati. In 5 minute de la sosire, fix la 7,30, pacientii prezenti - strigati pe nume de pe o lista cu planificarea internarilor - au fost preluati si dusi pe sectie intr-un sector separat/izolat, au fost testati COVID, ramanand in carantina cateva ore pana la iesirea rezultatelor. Ulterior, s-a facut internarea propriu-zisa in rezervele in care a fost repartizat fiecare. Spitalul este foarte curat si nu li se permite vizitatorilor accesul pe sectii. Purtarea mastii de protectie este obligatorie. Un mare MINUS: nu este apa calda! Noi nu ne-am adus ligheanul de acasa. Daca stiam...
Ilie Sava (06.07.2025, 09:59):
Profesionalism și dedicație 100%. Vă mulțumesc doamnei doctor chirurg Celia Ciobanu!
Cătălin Ene (04.07.2025, 04:03):
Am fost la acest spital cu soțul meu care a fost operat de Dr. Vlad Olaru, un doctor extraordinar cu o experiență vastă, alături de echipa sa condusă de Dr. Ioana Popa. Nu am cuvinte să le mulțumesc pentru grija și profesionalismul de care au dat dovadă în îngrijirea pacientului. Chiar dacă clădirea spitalului este veche, acești medici și întregul personal reușesc să ofere pacienților încredere și determinare în lupta cu boala. Așteptăm rezultatul biopsiei pentru a porni împreună pe drumul către vindecare.
Larisa Lupu (04.07.2025, 02:48):
Tatăl meu a fost operat luna trecută, pe 25.07.2024, de Pospaiu Ion (ocluzie intestinală) sub îngrijirea Profesorului Universitar Vasilescu Cătălin, un medic profesionist, cu un comportament ireproșabil, dedicat meseriei sale și un om minunat. Tatăl meu și eu vă mulțumim întregii echipe. Spitalele din România ar avea nevoie de medici devotați și dedicați meseriei lor ca domnul profesor Vasilescu. Familia Pospaiu vă mulțumește.
Sebastian Bota (03.07.2025, 12:40):
E pacat de experienta la spital. Am venit sa fac o programare pentru consultatia anuala a unui membru al familiei si am stat 2 ore si jumatate in aglomeratie si inghesuiala pana am putut vorbi in sfarsit cu doctorul, care ne-a spus ca trebuie sa revenim peste doua saptamani pentru programare. Mi-ar fi placut sa fi fost o greseala cand am sunat initial sa fac programarea si mi s-a spus sa vin personal. Dar chiar daca am facut asta, tot nu am putut rezolva situatia usor. Dupa asteptarea de 2 ore si jumatate, suntem acum rugati sa revenim peste doua saptamani pentru programare. Trist, trist, trist.
Răzvan Vasile (23.06.2025, 12:55):
Recomand acest spital, mulțumesc domnului dr. Sergiu Sipos pentru intervenția la inimă pe care mi-a făcut-o, îl recomand cu toată încrederea, un om deosebit! Personalul este foarte atent la nevoile tale și fără atenții din partea pacienților!
David Florea (16.06.2025, 17:15):
SCHIMBAȚI URGENT. Am sunat azi, 15 Iunie, de 6 ori și mi-a închis telefonul în nas. Le aud cum vorbesc între ele de treburile lor. Mi-a răspuns apoi mi-a închis. Copilul are nevoie de tratament urgent și ele își bat joc.
Doina Marinescu (08.06.2025, 06:25):
Un spital de stat gigantic, esențial și în care încă se mai salvează vieți, nu știu cum decurg lucrurile pentru toți cei care ajung aici dar este evident că, spitalul are nevoie de mai multe îmbunătățiri pentru a atinge standardele europene.
Cătălin Fodor (04.06.2025, 08:11):
Spitalul acesta e un adevărat ajutor pentru cei bolnavi și suferinzi!
Cristian Grecu (01.06.2025, 19:33):
Acesta e un loc unde să faci .remeneu-ct, cu un personal extrem de sociabil și prietenos
Nicoleta Apostol (01.06.2025, 08:27):
Am fost acolo pentru un control hematologic cu fiica mea. Știi când trebuie să fii acolo, dar mai departe este o loterie, nimeni nu știe cât durează. Noi am stat 8 ore până la rezultatul final. Ceea ce este cel mai deranjant este obligativitatea purtării măștii chirurgicale, de parcă ne-a protejat de ceva până acum.
Robert Chirila (01.06.2025, 01:06):
A fost bine că am ajuns acolo, dar nu cred că e o idee bună să vă duceți la spital.
Mihai Enache (31.05.2025, 21:55):
Am intalnit oameni de aur! Mulțumesc Prof. Vlad Brasoveanu, de la sectia de chirurgie si transplant hepatic! Vreau să îmi exprim recunoștința față de dumnealui si întreaga echipă pentru efortul, grija, profesionalismul și dedicația de care ați dat dovadă! Sunteti un om extraordinar, un medic de excepție. Va doresc să fiți mereu sănătos și să aveți parte doar de pacienți recunoscători! Mulțumesc încă o dată întregii echipe minunate! 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Laurențiu Cojocaru (28.05.2025, 22:02):
Te iubesc mult și simt cum viața nu are același farmec fără tine. Sper ca ziua ta să fie plină de bucurie și fericire, îți doresc tot binele din lume. Aștept cu nerăbdare să ne revedem vara aceasta. Fiecărei zile îi doresc să îți aducă fericire și liniște în suflet. Cu drag, Cătălina.
Cătălin Ghita (28.05.2025, 07:01):
Domnul doctor profesor Cătălin Vasilescu, un om minunat căruia îi mulțumesc din suflet! Am avut privilegiul să beneficiez de expertiza dumnealui și sunt recunoscător pentru ajutorul acordat.
Radu Stoica (27.05.2025, 05:40):
De doua saptamani incerc sa fac o programare la oftalmologie, dar degeaba. Nu raspunde nimeni la telefon la cabinet, iar pe platforma online nu pot face programari pentru oftalmologie. E o bataie de joc totala!

Mai multe comentarii:

Adaugă un comentariu
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Dacă nu înțelegeți caracterele din imagine, reîncărcați pagina)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Notă: Emailul dvs. nu va fi niciodată publicat pe acest site.
Ajutați-ne să menținem acest site fără insulte sau comentarii deranjante.